Post by pfafsaddtejunccons on Feb 17, 2022 4:07:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
Het is best goed, ik vind het leuk. Ik ben op niveau 8, maar het ding is dat er geen twijfel over bestaat dat het interessant en avontuurlijk is, maar het probleem is dat het vliegtuig te vroeg klaar is. Ik waardeer dit spel. 👍
Ik heb $ 15 in het spel uitgegeven en heb nog steeds maar 1 vliegtuig van 10 en heb bijna alles geüpgraded naar niveau 3 (10 upgrades voltooien een niveau) en nog steeds geen toegang tot de laser of bommen die ik zou moeten hebben ... de game is leuk in het begin totdat je beter wilt worden... betalingen in de winkel zijn goedkoop genoeg, maar de upgrades en of kaarten die je moet kopen gaan niet erg ver in de richting van een meesterschapsdoel $ 15 voor een mobiel spel Ik zou denken dat het waarderend is Ik bedoel, het is iets dat gemaakt is in een middag in tegenstelling tot een spelsysteem
Leuk spel
Repetitief maar leuk. Ik wou dat de power-ups niet verdwenen als je ze niet gebruikt, het is nogal dom. Ik ben gedwongen om steeds hetzelfde niveau te spelen. Het is ook erg grindy, het duurt lang om valuta op te bouwen, zelfs met de verdubbelaar.
Wat een geweldig spel!! Vroeger vaak soortgelijke games gespeeld. Inderdaad perfecte match tussen old school arcade en touch-technologie
Zou een multiplayer-modus kunnen doen. Het toevoegen van meer verschillende soorten tijdelijke krachten tijdens het spel zou het spannender maken. Kijk eens naar demonstar.
Het spel laadt niet meer en heeft zojuist 5 dollar gekocht als munten. Ik vind je spel erg leuk, de eenvoudige graphics zijn geweldig, dus ik heb het verwijderd en opnieuw opgestart, maar kan ik mijn dollars terugkrijgen van recente aankopen voor een upgrade.
Geen fan van freemiums en zijn geld verdienende mechanica, spel of geen spel. Geef deze een pass als je bent zoals ik. Het staat binnen de kortste keren op uw verwijderingslijst.
Jongens, het spel is goed. Maar er is bijna niets meer voor mij in het spel sinds ik alle niveaus heb voltooid. Het zal heel goed zijn als je wat nieuwe uitdagende levels toevoegt.
Ik vind het spel leuk, maar het synchroniseert niet op meerdere apparaten. Ik heb het op 3 apparaten geïnstalleerd, maar heb op elk apparaat verschillende voortgangsniveaus, ook al zijn ze allemaal aangemeld bij Google Play.
Mooie grafiek. Waaay te veel sleur. Zelfs na het betalen voor premium-upgrades zoals puntenverdubbeling, vereist het spel eindeloze herhalingen van vroege niveaus om verder te komen. Geweldig uitziende shootemup, maar wie gaat dezelfde levels keer op keer grinden om de volgende te spelen? (Vooral na het ophoesten van een paar dollar om dingen te versnellen?) Ontwikkelaars: Voeg de replay-waarde toe aan het einde van het spel. Niet het begin. Ik verveelde me van de vervelende herhaling en gaf het op.
Dit spel is zo lief en leuk. Doet me denken aan die arcade-shooters uit die tijd, hoewel dit spel soms frustrerend wordt. De kaartradarsystemen verhogen de kosten, maar de kans blijft hetzelfde. Ik zou graag een verhoging zien van het percentage dat een kaart krijgt. Weer een heerlijk spel
Sky Force Reloaded Arcade choe
Het is te gek. Heel, heel erg moeilijk om een klus te klaren bij elk gevecht met behulp van de telefoon. Het is alsof we meer 20 moeten vullen van elk type hobbelvermogen. Het ruimteschip helpt niet veel, zelfs niet nadat alle wapens al maximaal zijn. Het is gewoon willen dat we het voor altijd blijven proberen. Als de tabletversie een kleiner schip heeft en veel ruimte om te manoeuvreren, zal ik mijn vrienden lenen om het te controleren. Te veel herhalen zonder vooruitgang is niet leuk.
Uitdagend en schietspel. Top
Leuk en Verslavend Spel !!
Het feit dat deze game op console een eenmalige aankoop was, maakt de mobiele game een hebzuchtige geldklopperij door de ontwikkelaars. Het is onzin en als iedereen zou stoppen deze hebzuchtige mensen te steunen, zouden we terug kunnen gaan naar de goede tijd van het kopen van een spel dat we graag spelen en ze kunnen gewoon geld krijgen van mensen die hun geld gewoon weg willen gooien op skins of zo een. Het spel had intact moeten blijven zoals het op de console is gemaakt. SMH
Sky Force Reloaded Arcade cewu
Het bevat gokken, laat je kinderen wennen aan gokken, gevaarlijk voor je kinderen. Je moet gokken om je beloning te krijgen uit meerdere verborgen opties, het is gokken.
Hoewel betaald, lijkt het alsof de applicatie de laatste tijd vergeten is. Advertenties constant. Het is nu verwijderd.
Erg vermakelijk en ziet er goed uit
Blijft crashen. Ik klik op de horloge-advertenties om sterren te krijgen en aan het einde krijg ik een zwart scherm en krijg ik geen sterren. af en toe crasht de app wanneer ik een niveau probeer te laden. Ik heb crashrapporten verzonden en er is niets opgelost.
Lekker..
Ik heb nog nooit een soortgelijk spel gespeeld dat me meteen kwaad maakte. Hoe krijg je in godsnaam sterren zonder dood te gaan of 2 seconden te wachten met zweven op elke ster of item dat valt? Ik weet zeker dat er een ander schip of monteur zal zijn die het gemakkelijker maakt, maar dat is gewoon verkeerd. Voel je als een ezel die een wortel aan een stokje achtervolgt.
Wat doet de gevoeligheidsoptie? Het helpt je binnenkomende kogels te zien en te ontwijken zonder je vliegtuig met je duim te blokkeren en het scherm te bedekken wanneer je je rechterhandduim naar links beweegt, en je hoeft je duim niet zo lang te bewegen om het vliegtuig daarheen te verplaatsen. Het helpt ook als je een grotere telefoon hebt.
Dynamons World RPG ypiv
Jullie wekken geen vertrouwen in de klantenservice. April 2021 Ik vertelde je dat er 1,1 MILJOEN sterren waren verdwenen! Glitch in de matrix GEGAAN. Ik heb gestuurd wat je vroeg, maar jullie lieten me hangen. Als game-ontwikkelaars kun je mijn account controleren. Toen op dinsdag 28 december, na het overbrengen van mijn gegevens naar mijn geüpgradede telefoon, werden mijn bijna 2 miljoen sterren gezapt naar 150. Niet 150.000. Slechts 150. Al het andere? Hetzelfde. 3 miljoen sterren VERLOREN. DEZE KEER kan iemand mij de beleefdheid bewijzen om het voor mij te repareren?
Sky Force Reloaded 街機 ooe
Goede grafiek. De voortgang die is gemaakt met skyforce zou moeten worden geïmporteerd in reloaded. In plaats van helemaal opnieuw te beginnen. De game is minimaal spannend bij het opstarten en kost veel werk om op niveau te komen tot fatsoenlijke gameplay. Vooral omdat het in wezen hetzelfde spel is met een paar nieuwe wapens en nieuwe achtergronden.
Zag er geweldig uit, eenvoudige bediening leek een leuke gameplay. Maar telkens als ik het spel sloot, ging het niet meer open. Ik heb 3 keer geprobeerd de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren, maar met hetzelfde resultaat. Teleurstellend.
Waarom moeten wij (spelers) hetzelfde niveau meerdere keren spelen om meer niveaus te ontgrendelen?
Hou van dit spel!! Speel het al heel lang! Enige minpunt is dat ik heb betaald om van advertenties af te komen, maar nu zijn ze terug! Het zou 'voor altijd' zijn, maar dat is het niet, geen enkele advertentie duurde ongeveer 4 maanden. Ik weet dat het maar 2 dollar is, maar $ 2 elke 4 maanden om van advertenties af te komen? yikes
Ik heb verschillende soortgelijke games zoals deze gespeeld en dit ding is de beste tot nu toe... Mooie textuur en vloeiende bewegingen geven je de beste gameplay met uitdagende voortgang, het is verslavend... Er zijn twee redenen voor mijn vier sterren; één: korte campagne en twee: het is moeilijk om vrienden in het spel toe te voegen als je het gemakkelijker maakt, ik zou 5 sterren geven Trouwens: helemaal geen p2w-spel, wat leuk is
Ik hou van dit spel. Ik speel al heel lang. Het is heel leuk. Ik heb maar één ding dat het beter zou maken...Ik kan het spel en/of verzamelobjecten niet voltooien omdat ik, hoe hard ik ook probeer om ze te overtuigen, mijn vrienden niet met me willen spelen, dus ik kan het spel nu niet afmaken. Het is erg frustrerend. Ook is het een beetje belachelijk om 10000 kerels te redden. Ik denk dat, hoewel ik geld aan dit spel heb uitgegeven, ik die prestatie nooit zal krijgen. O, heb medelijden met mij...
een van mijn top 10 mobiele games